Best anti aging foods for breakfast

Best antiaging foods for breakfast

ناشتے کیلئے بہترین اینٹی ایجنگ غذائیں

یہ حقیقت ہے کہ وقت کو قابو نہیں کیا جاسکتا لیکن ہر گزرتے وقت کے عمر پر پڑنے والے اثرات کوضرور کم کیا جاسکتا ہے۔ اس کے لیے ضروری ہے کہ اینٹی ایجنگ ادویات استعمال کرنے کے بجائے اینٹی ایجنگ غذائیں کھائی جائیں۔ اگر آپ صحت مند رہنا چاہتی ہیں تو اپنی صبح کا آغاز بھرپور انداز سے کریں۔ مشہور قول ہے کہ’’ صبح کا ناشتہ بادشاہ کی طرح، دوپہر کا کھانا وزیرکی طرح اور رات کا کھانا کسی فقیر کی طرح کھائیں‘‘،اس قول میں بھی ناشتے کو سب سے زیادہ اہمیت دی گئی ہے۔

ناشتہ، دن کی سب سے اہم اور صحت و توانائی کے حصول کے لیے لازمی خوراک ہے، میڈیکل سائنس اس کے بےشمار فوائد دریافت کرچکی ہے۔ اسی لیے آج ہم ناشتہ کے لیے کچھ اینٹی ایجنگ غذاؤں کے حوالے سے بات کرنے جارہے ہیں، جن کا استعمال آپ کو دیرپا حسن قائم رکھنے اور جوان رہنے میں مدد فراہم کرے گا۔ تو آئیے بات کرتے ہیں ناشتے کے لیے کچھ بہترین اینٹی ایجنگ غذاؤںکی۔
گریپ فروٹ

کیا آپ ناشتے کے لیے اینٹی ایجنگ غذا ڈھونڈرہی ہیں؟ اگر ہاں تو گریپ فروٹ یعنی چکوترےسے اچھا اور کیا ہوسکتا ہے۔ چکوترے میں کافی مقدار میں اینٹی آکسیڈنٹس موجود ہوتے ہیں، جو جلد کو بحال کرنے کے ساتھ ساتھ جھریوں کے خلاف مزاحمت بھی کرتے ہیں۔ اس پھل میں ایک جزاسپرمیڈائن بھی پایا جاتا ہے۔ طبی ماہرین کے مطابق یہ جز خلیات میں عمر بڑھنے کے عمل کو سست کردیتا ہے۔ موٹاپےکے شکار افراد کے لئےبھی گریپ فروٹ ناشتہ کی ایک بہترین غذاہے۔ قدرت کےعطا کردہ اس پھل میں چربی پگھلانے والےتمام اجزاء شامل ہوتے ہیں، یہ خون میں شکر کی مقدار کو بہتر بنانے میں بھی مددگار ہوتا ہے ۔

جو کا دلیہ

ہم اس سے قبل بھی اپنی تحریروں میں جو کے دلیہ کا ذکر کرچکے ہیں۔ جو کا دلیہ اور جئی (Oatmeal) بہترین اینٹی ایجنگ غذائیں ہیں۔ یہ عام طور پر سیلیبرٹیز کے ناشتے کی بھی اہم غذائیں تسلیم کی جاتی ہیں، جب ہی ان کے لیے اپنی عمر کو چھپانا اتنا آسان ہوتا ہے۔ ماہرین کے مطابق اناج ایک ایسی جادو کی گولی ہے جو وٹامنز، معدنیات، فائبر اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھری ہوتی ہے۔ اس کا ناشتے میں استعمال جھریوں سے محفوظ رکھتا ہے۔ اناج کو صحت کے لیے ایک خزانہ سمجھا جاتا ہے۔صرف یہی نہیں، جو کا دلیہ امراض قلب اور ذیابطیس سے بچاؤ کے لیے بھی مفید ہے۔

انار کا جوس

بالی ووڈ باربی کوئین قطرینہ کیف ناشتے میں انار کا جوس پیتی ہیں۔ انار کا جوس قدرتی آکسیڈیشن کو کم کرتا ہےاور یہ بڑھتی عمر کے اثرات روکنے میں مددگار ہے۔ روزانہ 8اونس انار کا جوس پینے سے جلد بے داغ ،تروتازہ اور توانا محسوس ہوتی ہے۔

سبز چائے

ناشتے میں سبز چائے کا استعمال بہترین ہے، یہ اینٹی ایجنگ غذا ہےجو خون میں شکر کی مقدار کو بہتر، کینسر کے خلاف مزاحمت اور سوجن کے اثرات کو کم کرتی ہے۔ سبز چائے کی اینٹی آکسیڈنٹس اور اینٹی ایجنگ خصوصیات چہرے سے جھریاں اور عمررسیدگی کے اثرات کو ختم کرنے میں اہم کردار ادا کرتی ہیں۔ سبز چائے جھریوں، لٹکی ہوئی ڈھیلی جلد اور دیگر جلدی مسائل کا خاتمہ کرنے کے لئے مفید ثابت ہوتی ہے ۔

انڈہ

طبی ماہرین کے مطابق روزانہ ناشتے میں انڈے کا استعمال صحت کیلئے بہترین ہے۔ کچھ عرصہ قبل انڈوں کو عام طور پر کولیسٹرول بڑھانے والی غذاؤںمیں شمارکیا جاتا تھا لیکن جدید تحقیق سے ثابت ہے کہ انڈہ ایک بہترین اینٹی ایجنگ غذا ہے کیونکہ انڈے کی زردی میں کیلشیم اور آئرن کی کثیر مقدار ک جبکہ سفیدی میں وٹامن اے ،ای ، بی2،B12سے بھرپور ہوتی ہے۔ بھرپور اینٹی ایجنگ خصوصیات سے لطف اندوز ہونے کیلئے انڈے کو تیل یا مکھن میں فرائی کرنے کے بجائے ابال کر استعمال کیا جائے۔ انڈوں میں موجود پروٹین اور اومیگا تھری کے ذریعے ہڈیاں، مسلز اور دانت مضبوط رہتے ہیں جبکہ اس سے ذہن بھی متحرک ہوتا ہے۔

ایواکاڈو

ایواکاڈو سیلیبرٹیز کا پسندیدہ پھل ہے۔ اس پھل میں اینٹی ایجنگ اور اینٹی آکسیدنٹ خصوصیات پائی جاتی ہیں۔ اس پھل میںغذائیت و صحت بخش اجزاء کی خوبیاں وافر مقدار میں موجود ہوتی ہیں، جو جسمانی صحت کی درستی اور بحالی کے لیے نہایت فائدہ مند ثابت ہوتی ہیں۔ ماہرین کے مطابق40گرام ایواکاڈو تقریباً 64کیلوریز ،6گرام فیٹ (چکنائی)،3سے4گرام کاربوہائیڈریٹ، نہایت قلیل مقدار میں شوگر، کم از کم3گرام فائبر اور1گرام پروٹین پر مشتمل ہوتا ہے۔ ایواکاڈو وٹامن کے، سی، ای اور بی6کے حصول کا بہترین ذریعہ ہے۔

Best antiaging foods for breakfast

It is a fact that time cannot be controlled, but the effects on each passing age can be minimized. It is important to eat anti-aging foods instead of using anti-aging drugs. If you want to stay healthy, start your morning early. The famous saying, “Eat breakfast like a king, eat lunch like a minister, and eat like a poor monk”, in this view, breakfast is the most important.

Breakfast is the most important food of the day and essential for achieving health and energy. Medical science has discovered countless benefits. That is why today we are going to talk about some antiaging foods for breakfast, which will help you to maintain lasting beauty and stay young. So let’s talk about some of the best antiaging foods for breakfast.
grapefruit

Are you looking for an antiaging diet for breakfast? If so, what else could be better than grapefruit? Grapefruit contains plenty of antioxidants, which help to restore the skin as well as resist wrinkles. A fruity ingredient is also found in this fruit. According to medical experts, this component slows down the aging process of cells. Grapefruit is also a great breakfast snack for obesity sufferers. This fruit, given by nature, contains all the ingredients for melting the fat, it also helps to improve blood sugar.

Porridge of barley

We have already mentioned that in our writings. Oatmeal is an excellent anti-aging diet. They are also generally recognized as the main diet of celebrity snacks, making it easy for them to hide their age. Experts say cereals are a magic bullet packed with vitamins, minerals, fiber and antioxidants. Its use in breakfast safe from wrinkles. Cereal is considered a treasure for health. Not only this, which is also useful for the prevention of cardiovascular diseases and diabetes.

Pomegranate juice

Bollywood Barbie queen Katrina Kaif drinks pomegranate juice for breakfast. Pomegranate juice reduces natural oxidation and helps to prevent the effects of aging. Drinking 8 ounces of pomegranate juice daily leaves the skin feeling flawless, refreshed and energized.

Green tea

The use of green tea in breakfast is excellent, it is an antiaging diet which improves blood sugar, resistance to cancer and reduces the effects of swelling Green tea’s antioxidants and anti-aging properties play an important role in eliminating the effects of wrinkles and aging on the face. Green tea is useful for alleviating wrinkles, loose skin and other irritating problems.

Egg

According to medical experts, the use of eggs in breakfast daily is good for health. Until recently eggs were commonly counted in cholesterol-enhancing diets, but modern research has shown that eggs are an excellent anti-aging diet because of the high intake of calcium and iron in egg yolk while vitamin A, E, B2 in white. , Is full of B12. Eggs should be boiled instead of fried in oil or butter to enjoy rich anti-aging properties. Bones, filings and teeth stay strong through the protein and omega-3s contained in eggs, while also stimulating the mind.

avocado

Avocado is the favorite fruit of celebrities. This fruit has anti-aging and antioxidant properties. This fruit contains a plethora of nutrients and healthy ingredients, which are very beneficial for the accuracy and maintenance of physical health. Experts say 40 grams of avocado contains approximately 64 calories, 6 grams of fat (grease), 3 to 4 grams of carbohydrates, a very high amount of sugar, at least 3 grams of fiber and 1 gram of protein. Avocado is a great source of vitamin K, C, E and B6. 

About The Author

Related posts

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Need Help? Chat with us
%d bloggers like this: