Healthy diet during pregnancy

Healthy diet during pregnancy

حمل کا دورانیہ ہرعورت کے لئے ایک کڑا امتحان ہوتا ہے۔حمل کے اس نو ماہ کے دورانیہ میں عورت کومختلف باتوں کادھیان رکھناپڑتاہے ۔

ڈاکٹراورتجربہ کارلوگوں کے مشورے اوران کی ہدایات پرعمل کرکے اپنااورہونے والے بچے کی صحت کاخیال رکھنا اس کی پہلی ترجیح ہوتی ہے۔لیکن بعض اوقات آپ کوایسے مشورے دے دیئے جاتے ہیں جوآگے جاکرآپ کے لئے نقصان دہ ثابت ہوسکتے ہیں۔اسی لئے آپ کا حمل سے متعلق اس ضروری باتوں کا معلوم ہونا انتہائی ضروری ہے۔
دوران حمل ماں اوربچہ کی صحت کادارومدارسب سے زیادہ غذاپرہوتاہے۔

پورے نوماہ آپ کی لی جانے والی خوراک اس بات کی ضمانت ہے کہ آپ اورآپ کابچہ صحت مندہیںیاصرف ظاہری طورپرآپ اپنے وزن میں اضافہ دیکھ رہی ہیں۔اس دوران ماں کواضافی خوراک کی ضرورت بلکل ہوتی ہے لیکن اس خوراک کاغذائیت سے بھرپورہونا،چکنائی سے پاک اورمتواز ن ہونا بھی بے حد ضروری ہے ۔

پھل کون سے کھائیں؟
پھل قدرت کی بڑی نعمت ہے لیکن اس کے انتخاب میں بھی احتیاط لازم ہے۔کم از کم شروع کے تین ماہ پپیتہ اورانناس کھانے سے گریز کریں۔موسمی پھل کھائیں لیکن صحیح مقداراوروقت کے حساب سے۔

پھل کھانے کامطلب یہ ہرگز نہ سمجھیں کہ آپ ایک ہی وقت میں بہت سارے پھل کافی مقدارمیں کھاسکتی ہیں کیونکہ آپ کواسکی ضرورت ہے ۔اپنی اوربچہ کی ضرورت سے زیادہ مقدارمیں کھانے کے باعث یہ آپ کے وزن اورخون میں شکرکے اضافہ کاسبب بنیں گے۔

سبزیاں کھائیں
گہرے رنگ جیسے بروکلی،گاجر،چقندر،جامنی بندگوبھی ،لال مولی وغیرہ اورہرے پتوں والی سبزیاںجیسے پتوں والے شلجم،پالک،میتھی،ساگ وغیرہ ضرورکھائیں۔پھلیاں اپنی خوراک میں چاہے سوپ میں یاسالن میں ضرورشامل کریں۔

بروکلی ابال کرکھانے کے بجائے اسیٹم کرکے کھائیں اسمیں موجود غذائیت حاملہ کے لئے نہایت مفید ہے۔بے وقت کی بھوک میں سبزیوں کی سلاد یااسٹیم کی ہوئی سبزیاں آپ کیلئے نہایت فائدہ مند ہیں۔

چکنی اورمرغن غذاؤں میں اعتدال
زیادہ ڈیپ فرائی اورمرغن غذائیں آپ کے وزن میں تیزی سے اضافہ اورمعدے پراضافی بوجھ کاباعث ہوتی ہیں۔دوران حمل ویسے ہی طبیعت میں بھاری پن محسوس ہوتاہے اوریہ غذائیں سونے پرسہاگہ کاکام کرتی ہیں۔ان غذاؤں کوترک کرنااگرآپ کے لئے ممکن نہ ہوتو ان کے استعمال میں اعتدالبہت ضروری ہے۔

صرف یہ سو چ کرہی سہی کہ یہ آپ کے ہونے والے بچے کے لئے خطرے کاباعث ہیں۔اگرآپ ڈلیوری کے بعد بھی اپنے وزن کومتوازن رکھناچاہتی ہیں تو ان غذاؤں کااستعمال کم سے کم کریںاور ممکن ہو تو ان سے اس عرصے کے دوران کنارہ کشی اختیار کرلیں۔

غذاموسم کے مطابق
حاملہ خاتون کوچاہیے کہ وہ اپنی غذاکے انتخاب میں موسم کوضرورمدنظررکھے۔اگرسردی کاموسم ہوتوایسی غذاؤ ں کاانتخاب کرے کہ ٹھنڈ سے بچ سکے۔

یخنی اورسوپ،خشک میوہ جات ،دیسی انڈے،نیم گرم دودھ،شہد اوردلیہ توازن کے ساتھ اپنی روزمرہ خوراک کاحصہ لاذمی بنائیں۔عموماً بچے پیدائشی ٹھنڈ اورنمونیاکاشکارہوجاتے ہیں اوراس کاسبب یہی ہوتاہے کہ دوران حمل لی جانے والی خوراک بچے پراثرانداز ہوجاتی ہے۔

ٹھنڈے پانی اورمشروبات سے پرہیز
ٹھنڈا پانی توہرایک کے لئے نقصان دہ ہے لیکن پھربھی اگرآپ اسکی عادی ہیں توکوشش کریں کہ چاہے سردی ہویاگرمی دوران حمل بالکل ٹھنڈاپانی نہ پیجئے۔اگرآپ سادہ پانی نہیں پی سکتی تو مٹکہ کوآزماکردیکھیں ۔

مٹکہ کاپانی آپ کوفرج سے زیادہ اچھالگے گا ۔مٹکہ کوباہرکھلی ہوامیں رکھیں اس سے اس کاپانی بہت ٹھنڈاہوجاتاہے۔کولڈ ڈرنک اوردیگربازاری اوراشتہاری مشروبات کی جگہ فریش جوس،ناریل پانی اورچکنائی سے پاک لسی کااستعمال آپ کی اوربچہ کی صحت کی ضمانت ہے۔

گاجراورچقندرکارس
دوران حمل خون کی کمی کی شکایت دورکرنے کیلئے گاجراورچقندرکاجوس ضرورپیئیں۔اس کے ذائقہ کوبڑھانے کے لئے آپ اسمیں ایک سیب بھی شامل کریں لیکن ایک بات کاخیال رکھیں کہ یہ جوس شروع کے تین ماہ ہرگزاستعمال نہ کریں۔

یہ نہایت آزمودہ ہے اس سے خون کی کمی فوری طورپردورہوجاتی ہے جوبعض اوقات دواؤںسے بھی پوری نہیں ہوپاتی۔اگرآپ چاہیں تو خالی گاجرکے رس میں دودھ ملاکربھی پی سکتی ہیں،بس رات کے وقت اس جوس کااستعمال نہ کریں۔

ادویات کے استعمال میں احتیاط
دوران حمل ادویات کے استعمال میں نہایت احتیاط کی ضرورت ہوتی ہے۔حمل ٹھہرنے سے پہلے اگرآپ کسی بھی قسم کی ادویات استعمال کرتی ہیں تو اسے جاری رکھنے کے لئے اپنی ڈاکٹرسے مشورہ ضرورکریں کہ آیا آپ وہ ادویات جاری رکھ سکتی ہیں یانہیں۔

ٹوٹکے وغیرہ کااستعمال دوران حمل ترک کردیں کیونکہ ان میںبعض چیزیں گرم اورخشک ہوتی ہیں جونقصان دہ ثابت ہوسکتی ہیں جیسے کچے انڈے اورایلوویرا وغیرہ۔

The duration of pregnancy is a tough test for every woman.

Healthy diet during pregnancy Taking care of your and your baby’s health by following the advice of physicians and practitioners is a top priority. But sometimes you are given tips that may prove to be harmful to you in the future. It is important to know the important things.
During pregnancy, maternal and child health are the most important.

Healthy diet during pregnancy The whole dose you take is guaranteed that you and your baby are just looking to increase your weight. During this time, the mother needs extra food, but her diet is nutritious, fat-free and balanced. It is also important to have n.

Which fruit to eat?
The fruit is a great blessing of nature but caution is also required in its selection. Avoid eating papaya and pineapple for at least three months after the start. Eat seasonal fruits but in the right amount of time.

Eating fruit does not mean that you can eat a lot of fruits at the same time as you need them. Eating too much of your baby and baby will increase your weight and blood sugar.

Eat vegetables
Must eat dark colors like broccoli, carrot, beetroot, purple cabbage, red radish, and leafy vegetables such as leafy turnips, spinach, fennel, greens, etc. Be sure to add the beans to your diet, either in soups or in salmon.

Eating broccoli instead of boiling broccoli is very useful for pregnant women. Vegetarian salads or seasoned vegetables are very beneficial for you over time.

Moderate in fat and fatty foods
Most deep-frying and nutritious foods cause a rapid increase in your weight and excessive weight loads. Late pregnancy feels heavy in nature and these nutrients work well on gold. It may not be possible for you to use these nutrients. Moderation is essential.

Just think that they are a risk factor for your baby. If you still want to keep your weight balanced after delivery, minimize the use of these foods and, if possible, avoid eating them during this time. ۔

According to the diet
Pregnant women should look for the season in their dietary choices. If pregnant, choose non-vegetarian foods to avoid frostbite.

Combine your daily diet with the balance of colds and snakes, dried fruits, desi eggs, semi-hot milk, honey and oatmeal. Usually, babies suffer from congenital cold and pneumonia, and this is because the baby is pregnant during pregnancy.

Avoid cold water and beverages
Coldwater is harmful to you, but if you are accustomed to it, try to avoid pregnancy during the cold or hot summer. If you cannot drink plain water, try it.

Earthenware will make you feel better than refrigerators. Keep earthenware in its openings will help keep it cooler. Fresh juices, coconut water, and grease-free gluten are used to replace cold drinks and other sugary drinks.

Carrots and cucumbers
You should also add carrots and cucumbers to relieve anemia during pregnancy. To enhance its taste, you should also add an apple, but be careful not to use these juices three months after the start.

It is very tempting and causes immediate blood loss which sometimes is not met with medicines. If you want to drink milk with empty carrot juice, just do not use it at night.

Caution in using drugs
The use of caution during pregnancy requires extreme caution. If you use any type of medication before stopping, consult your doctor to continue whether or not you can continue with the medication.

Abstain from pregnancy while using ticks, etc. Some of them are hot and dry, which can prove to be harmful, such as raw eggs and aloe vera.

About The Author

Related posts

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Need Help? Chat with us
%d bloggers like this: